ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ

Κανείς δε θα με κλείσει σε τοίχους μαζί μ' άλλους
που θύματα έχουν πέσει στους στόχους τους μεγάλους.
Κανείς δε θα σφραγίσει την πόρτα της καρδιάς μου.
Στο άπειρο θα απλωθεί, να νιώσει κόσμους άλλους.

Τη ραδιενέργεια που εκπέμπει η οθόνη
δε θ' αφήσω πια κάνει τα όνειρά μου σκόνη.
Μόνο την κιθάρα μου ακούω σαν μιλάει.
Μαζί μου στα ουράνια σαν αετός πετάει.

Το όπιο που μας ποτίζουνε εγώ δεν το αγγίζω.
Σαν αετός περήφανα ψηλά θα φτερουγίζω.
Δεν μ' αγγίζουν οι βολές, δόκανα δε με πιάνουν.
Τα βέλη που μου ρίχνουνε απάνω εδώ δε φτάνουν.

Δε θ' αφήσω να μου πάρουν την ψυχή μου.
Έξω από τα όρια θα ζήσω τη ζωή μου.
Δεν εξουσιάζεται ο νους μου από κανένα
και η καρδιά μου ελέγχεται μονάχα από ‘μένα
κι Εσένα, αν θες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ

ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΔΕΞΙΑ