ΑΡΕΤΗ

Αρετή δεν είναι το «καθώς πρέπει».
Αρετή δεν είναι ο πουριτανισμός.
Αρετή δεν είναι κανείς να μη σε βλέπει.
Δεν είναι αρετή ο κρυφός εγωισμός.

Αρετή δεν είναι τη σκέψη σου να κρύβεις.
Αρετή δεν είναι να κλείνεις την καρδιά.
Αρετή δεν είναι να παίρνεις – να μη δίνεις.
Δεν είναι αρετή τα πάντα να μετράς.

Αρετή δεν είναι τίποτα να μη φοβάσαι.
Αρετή δεν είναι μυαλό να ‘χεις ψυχρό.
Αρετή δεν είναι τα πάντα να θυμάσαι.
Δεν είναι αρετή να λες: «Δε συγχωρώ».

Δεν είναι αρετή πρόσωπο παγωμένο.
Δεν είναι αρετή δυό μάτια σκοτεινά.
Δεν είναι αρετή χαμόγελο σβησμένο.
Αρετή δεν είναι λόγια κοφτά – πικρά.

Δεν είναι αρετή ψέμμα κι υποκρισία.
Δεν είναι αρετή βλέμμα ειρωνικό.
Δεν είναι αρετή εκβιασμός και βία
Κι ούτε να μη μπορείς να πεις «Σε αγαπώ».

Δεν είναι αρετή να κάνεις ό,τι θέλεις.
Δεν είναι αρετή να εκμεταλλεύεσαι.
Δεν είναι αρετή σε λάθη να επιμένεις,
να βλέπεις το κακό και να μην αντιστέκεσαι.

Δεν είναι αρετή να λες: «Είμ’ ανδρειωμένος».
Δεν είναι αρετή να λες: «Είμαι σοφός».
«Χωρίς εμένα ο κόσμος είναι τελειωμένος».
Δεν είναι αρετή να νιώθεις σα Θεός.

Δεν ξέρω τι είναι αρετή.
Δεν ξέρω τι είναι ανδρεία.
Δεν ξέρω τι είναι υπομονή.
Δεν ξέρω τι είναι σοφία.

Φτώχεια έχω μεσ’ το μυαλό,
φτώχεια και στην καρδιά μου.
Μα μ’ αγωνία αναζητώ
να βρω την ανθρωπιά μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΔΕΞΙΑ

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ